2017. április 20., csütörtök

Glulu pékmanufaktúra termékei

Ismeritek a GLULU PÉKMANUFAKTÚRA termékeit?
Én először 2016 őszén találkoztam velük személyesen.A Glulu számomra egy mérföldkő volt . Olyan alapanyagokat ismertem meg általa és olyan termékeket ami mind lisztérzékenyeknek mind IR diétát követőknek alkalmas. Lilla a Glulu atyja nagyon édes kis csaj és nagyon ügyes :D Boldog vagyok hogy személyesen ismerhetem a GLULU - Gluténmentes pékmanufaktúra csapatát Lilla Prokisch Zoltán Asztalos Göblyös Béla kívánom, hogy még nagyon nagyon sokáig legyetek a gluténmentes piacon és sok sok finomságot alkossatok nekünk amivel megkönnyítitek a mindennapjainkat. Ugyanis ha nincs kedvem sütni vagy épp nem érek rá nagy boldogság ,hogy benyúlok a szekrénybe a táskába dobok egy csomag Glulut és már indulhatok is utamra. Nem kell azon gondolkoznom hogy úristen mit fogok egész nap enni vagy fogok e találni magamnak valami ehetőt a városba. Óriási könnyebbség ez nekem arra az alkalmakra is mikor nincs kedvem sütni mégis megennék valami édességet. Pl a piskótatallért imádom és variálhatom ahogy csak akarom és a pogácsájuk amikor reggel felkelek bedobok párat a sütőbe mire elkészülök már ott a finom meleg frissensült pogácsám amit már vihetek is de említhetném az oregánós grissinijüket is ami munkába vinni tökéletes vagy délutáni nasinak. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...