2022. november 29., kedd

baconos-sajtos csónak

 30 dkg naturbit alfamix

2ek tejföl
1ek olaj
1tk só
1tk cukor
1cs instant élesztő
150 ml víz(+50 ml szükség esetén

A lisztet keverőtálba tettem és 1-es fokozaton elkezdtem keverni. Hozzáadtam a cukrot,sót,élesztőt és tovább kevertem 1 percig.
Ezután következett a tejföl,olaj és a víz.2-3 perc alatt csomómentesre gyúrtam dagasztógépem 3as fokozatán. Kinyújtottam a tésztát rombuszokat vágtam kicsit megegyengettem és betettem 50 fokra alsó felső sütésre a sütőbe kelni 30 percig.Ezt követően a csónakokat kivettem lekentem tojással megszórtam baconnel és sajttal. 150 fokra emeltem a hőmérsékletet és 5 percig légkeverésen sütöttem majd 200 fokra tekertem a hőt és 20 perc alatt készre sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...