2017. április 17., hétfő

Dán vajas keksz gluténmentesen GM gluten free

Hozzávalók:
15 dkg naturbit alfamix
10 dkg olvasztott vaj! + 2dkg vaj(nekem kellett)
5 dkg porcukor
1 db m méretű tojás
1 tk vanília kivonat 
1 tk vanília cukor
csipet só

Az olvasztott vajat a csipet sóval habosra keverjük,hozzáadjuk a tojást és a vanília kivonatot és ezzel is jól kikeverjük. Ezután a lisztet összekavarjuk a porcukorral, vanília cukorral és hozzáadjuk a vajas keverékhez. Sima masszává keverjük,majd tetszőlegesen formázzuk. Én karikát készítettem habzsák és nyomó segítségével. Előmelegített sütőben 200 fokon 8-10 perc alatt készre sütjük. Nekem 10 perc kellett míg megsült . Pár kekszet olvasztott csokiba mártottam és megszórtam színes torta dekorral.






megvásárolható: http://kenyersutes.hu/hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...