2017. április 15., szombat

Kakaós csiga gluténmentes,laktózmentes,élesztőmentes GM

Hozzávalók:Tészta:
25 dkg naturbit alfamix
1 db tojás
1 csipet só
7 dkg porcukor
1 bő ek laktózmentes tejföl
fél citrom héja(elhagyható)
0.5 csomag sütőpor
12 dkg laktózmentes margarin

Töltelék:
kakaó 
porcukor
laktózmentes vaj

A lisztet elkeverem a porcukorral a sütőporral és a citromhéjjal. Majd hozzámorzsolom a lm margarint hozzáteszem a lm tejfölt és a tojásokat és alaposan összegyúrom.Hűtőbe tettem fél órára.
Töltelék: amikor a tésztát kinyújtottam megkentem olvasztott lm vajjal majd megszórtam a kakaó+porcukor keverékével ízlés szerint.Feltekertem , kb 2 cm széles csigákra vágtam és 200 fokos sütőben 35 percig sütöttem.







Julcsi gluténmentes süteményei facebook csoport


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...