2017. április 15., szombat

Lasagne házi tésztából gluténmentesen GM


Hozzávalók: 


Lebbencs tésztához:



30dkg naturbit alfamix

3db m méretű tojás
1ek olaj
1 nagy csipet só
és annyi víz amennyivel jól gyúrható tésztát kapunk

A tésztát összegyúrjuk majd kb fél óráig pihentetjük nedves konyharuhával lefedve.Ezután kisebb gombóconként kinyújtottam amennyire vékonyra csak tudtam és a tepsit rátéve körbevágtam méretre.Sós olajos forrásban lévő vízben kifőztem a tésztát(ügyeljünk el ne szakadjon) .

Töltelék:
40 dkg darálthús
2 ek ketchup
1 nagyobb csipet bazsalikom
1 nagyobb csipet oregánó
4 ek paradicsomsűrítmény
2 gerezd fokhagyma
fél fej vöröshagyma
csipet só
1 kk porpaprika

Úgy mintha pörköltöt főznénk elkészítjük a hozzávalókkal a tölteléket.

A tepsi aljára tettem szószt majd tésztát-szószt-tésztát és így tovább az utolsó rétegre reszeltem sajtot. 180 fokos sütőben kb 25 perc alatt készre sütöttem.










Julcsi gluténmentes süteményei facebook csoport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...