2017. április 14., péntek

Palacsinta gluténmentesen GM rizslisztből

Hozzávalók:

30 dkg Nutri free farina di riso finissima (finom őrlésű rizsliszt) 

3 db L méretű tojás

fél dl étolaj

1,5dl víz
1 kk cukor
1 csipet só
1 csipet szódabikarbóna
és annyi laktózmentes tej hogy a tészta szó szerint folyós legyen kb mint a tej olyan sűrűségű volt.Ugyanis amikor sűrűbbre hagytam mint pl az alfamixből szoktam egyből összerántotta a serpenyőben a tésztát és egy vastag valami lett belőle. Nos azt nem tudom más serpenyőben hogyan reagál de a kerámiabevonatos palacsintasütőben tökéletes volt. Én vegyes lekvárral töltöttem olvasztott étcsokival és eperrel díszítettem.Most készítettem először finom őrlésű rizslisztből ( Nutri free farina di riso finissima ) palacsintát. Nem sok reményt fűztem hozzá így nem is mértem pontos mértékegységet a tejből de kellemeset csalódtam mind a finom őrlésű rizslisztben mind az új kerámiabevonatos palacsintasütőmbe :D mind a kettő ötösre vizsgázott !






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...