2017. április 28., péntek

Nyújtott rétes gluténmentesen

Hozzávalók:


25 dkg Naturbit alfamix, 

1 evőkanál olvasztott zsír, 
1,5 dl meleg víz, 
1 csipet só
1 tk ecet.

A tésztához valókat keverőtálba tettem és robotgép dagasztószárával alaposan kidolgoztam. Ezután kb 10 percre egy tiszta konyharuhára tettem a tésztát letakartam a keverőtállal és hagytam pihenni. Mikor le telt az idő ellapogattam a tésztát majd lisztezett sodrófával elkezdtem nyújtani addig amíg olyan vékony nem lett mint a képen  ezután megszórtam kevés gluténmentes zsemlemorzsával és tölteléket terítettem szét rajta ) a töltelék tetszés szerint variálható pl mák,meggy,túró,alma) .Két oldalát behajtottam feltekertem tepsibe tettem és lekentem tojássárgája és joghurt keverékével. Kb 40percig sütöttem 180 fokon. Ezután felszeleteltem és porcukorral tálaltam.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...