2018. január 11., csütörtök

Muffin gluténmentesen Labeta muffin keverékből

Sose hallottam a Labeta termékekről de kaptam egy csomag muffin gluténmentes keveréket és nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Csehországban gyártják a Labeta 1993-as alakulása óta egy dinamikusan fejlődő cég, mely azzal a mottóval jött létre: egyszerű és gyors főzés, kiváló minőségből, de elfogatható áron. Ezzel a stratégiával, és a folyton fejlődő, és a minőségből nem engedő üzletpolitikával, a társaság ma konszolidált helyet tölt be a piacon.
Forrás: 
allergiamentesen.hu 


A muffin porhoz 160 g növényi olajat kell tenni amit én kicsit csökkentenék,2 db tojást és 150 ml tejet. 3/4-ig kellett tenni a muffin formákat és 170 fokon alsó felső sütésen tűpróbáig sütni. Nekem 48 db pici muffinom lett. Már keverés közben is határozottan finom illata volt szépen egyenletesen megsültek.Amikor összekevertem folyós állaga volt olyan palacsinta és gofri közötti volt, 10 percet pihentettem majd habzsákba töltöttem és úgy raktam a formákba.
Pozitív: gyors, egyszerű, pikk-pakk kész tényleg olyanoknak is való akik nem jártasak a konyhában, puha marad sütés utáni órákban is
Negatív: én csökkenteném a belekerülő zsiradékot
Összegzés: kicsit olajosabb viszont tényleg egyszerű és ízletes sütemény
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...