2018. szeptember 28., péntek

Cicapuffancs gluténmentesen, laktózmentesen, élesztőmentesen, sütőport nem tartalmaz

A napokban interneten Andi oldalán láttam egy receptet ami Cicapuffancs néven volt közzétéve. Annyira megtetszettek ezek a sós kis falatkák,hogy felkerestem én is rupáner-konyha oldalát.Mindent ugyanúgy készítettem kivéve a lisztet cseréltem le Naturbit Alfamixre. Nagyon finomságos volt .A szaggatásnál mivel nagyon ragadt ezért szaggatóval nem is estem neki,inkább lisztezett spatulával felvágtam, aztán gombócoztam és pogácsa formára formáztam,nekem így egyszerűbb volt. Ebből a mennyiségből én 49 db pufit tudtam készíteni.

Hozzávalók:

25 dkg laktózmentes trappista sajt reszelve
25 dkg laktózmentes túró
15 dkg Naturbit Alfamix
10 dkg margarin ( Liga)
1 tk só
1 tojássárga a kenéshez

A hozzávalókat tálba mérjük és összegyúrjuk. 
Kb 2 cm vastagságúra kilapogatjuk a tésztát majd lisztezett műanyag spatula segítségével 49 apró részre vágjuk . Ezeket gömbölyítjük és olyan pogácsa formára formázzuk. 
A tojássárgával lekenjük, és megszórjuk mákkal, köménnyel,dekor sóval,szezámmaggal,snidlinggel stb.
180 fokos sütőben 25 perc alatt aranybarnára sütjük. 



Sütéseimhez az alapanyagokat a Hunorganic Kft webáruházából rendelem



Sütési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem
Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...