2018. szeptember 29., szombat

Duplán csokis kifli gluténmentesen

Nos ez egy nem várt süti,ugyanis egészen mást szerettem volna sütni a tésztájából. Eredeti terv az volt,hogy kinyújtom a fehér tésztát és csokikrémmel kenem amit feltekerek és ilyen csíkos kifli lesz belőle,nos meg is történt ez csak annyira dimatlanul nagyokra sikerültek,hogy fogtam magam és összegyúrtam az egészet és azon gondolkoztam ,hogy oké de most mi legyen belőle. Nagyon szeretem a kakaós dolgokat így gondoltam akkor is megcsinálom azt a fránya kiflit méghozzá duplán csokisan csak azért is.

Hozzávalók: 

15 dkg margarin
2 db m méretű tojás sárgája
10 dkg porcukor
3,5 dkg friss élesztő
2 bő ek tejföl
200 ml langyos tej
csipet só
2 ek holland kakaópor
fél csomag Csokicseppek

A tejet, tojássárgáját és élesztőt elkeverjük,majd hozzáadjuk a margarint, porcukrot, tejfölt, alfamixet végül a sót és sima tésztát gyúrunk belőle nem kell megijedni az állagától ugyanis ragadósabb lesz a tészta én szilikon spatula segítségével formáztam gombóccá. A tésztát enyhén kilisztezett (alfamix) edénybe helyeztem frissen tartó fóliával letakarjuk és a konyhapulton 1 órán keresztül kelesztjük. 
Mivel én eredetileg fehér tésztát szerettem volna készíteni így a kakaót utólag gyúrtam bele de simán lehet a tejes tojáshoz is adni már az elején. 
A tésztát kinyújtotjuk és 12 cm szélesre 30 cm hosszú 🔺vágjuk őket. Lekenjük olvasztott margarinnal és megszórjuk Csokicseppel feltekerjük lekenjük tojással és 190 fokos sütőben 30 perc alatt megsütjük. 


Sütési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem : https://hunorganic.com/mentes-webaruhaz/




Sütési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem
Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...