2019. február 14., csütörtök

29-es szám torta gluténmentesen és laktózmentesen

Köszönöm szépen mindenkinek aki gondolt rám a mai napon  A tortámat saját kézzel készítettem glutén tojás és laktózmentesen.

A tészta alapja Mimen linzer lisztkeverékből készült így glutén laktóz és tojásmentes lett a tésztám. A lisztkeveréket innen tudjátok megrendelni :https://hunorganic.com/termek/mimen-linzer-pite-lisztkeverek-500g/ a csomagoláson leírt receptet követtem. 

A 2-es és 9-es számot úgy csináltam,hogy papírsablont készítettem amit rárajzoltam a tésztára. Kisütöttem majd ezt a már kisütött lapot használtam a másik réteg elkészítéséhez. Minden számhoz ,formához stb 2 db lap kell .

Krém:
1 cs vanília puding
4 dl laktózmentes tej
3ek cukor
700 ml laktózmentes tejszín
250 g mascarpone

A vaníliapudingot szokásos módon megfőzzük: a pudingport ,cukrot tejet összefőzzük és félre tesszük hűlni. A tejszínt felverjük,adagolva hozzákeverjük a vaníliapudingot a mascarponet és csomómentes krémet készítünk. A keksztorta alsó rétegét megtöltjük a krémmel úgy ,hogy a habzsákból nagyobb pöttyöket nyomunk a tésztára. Ráhelyezzük a második réteget újra krémet halmozunk rá és gyümölcsökkel,cukorkákkal minél színesebb cukiságokkal kidíszítjük.



Sütési és főzési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...