2018. november 17., szombat

II. Gluténmentes bál Berettyóújfaluban

2.Gluténmentes bál Berettyóújfalu 2018.11.17 szombat

rövid összefoglaló

Hétvégén bálban jártunk méghozzá Berettyóújfaluban megrendezett 2. Gluténmentes bálon.Idén a Kabos Endre Városi sportcsarnokban volt megrendezve kóstolhattunk sok finom ételt természetesen mentesen , mellé volt lehetőség inni gluténmentes sört is amit a Pécsi Sörgyár ajánlott fel. Készült húsleves,kovászolt töltött káposzta,pörkölt,cigánypecsenye,sült csirkecombok, baconbe tekert máj, töltött csirkemellrolád , rántott hús , sonkával-sajttal töltött panírozott hús, burgonyasaláta, kukoricasaláta, franciasaláta,csalamádé. 

Volt élőzene is a sztárvendég a helyben jól ismert Kmecz Anna személyében mellette élő mulatós zenére lehetett ropni a táncot. 
Tombola sem maradt el több mint 300 felajánlás volt. A Glulu's FreeFromot akik 2 szuper csomagot ajánlottak fel,az OrgranGluténmentestől 10 csomagot vittem, a Glutenix-Naturbit Hunorganic Kft.-t 30 tombolacsomaggal Barabas Rozsikát egy kézzel készült gyönyörű harisnyavirágkosárral míg magamat 20 ajándékcsomaggal képviselhettem.
Sajnos tavalyhoz képest idén a Hunorganic Kft területi képviselőjén kívül nem vettek részt gyártók a rendezvényen pedig Gergely Csermely is nagyon szeretett volna ott lenni de sajnos közbe jött egy váratlan esemény így neki videón keresztül közvetítettem az eseményeket. 
A LÉOE is képviselte magát Kitti Lukács és Pócsik Mónika személyében. A helyszín tavalyhoz képest nagy volt talán túl nagy is.Hajnali 3 után jöttünk el ekkor ért véget a rengeteg tombola kisorsolása.
Én is nyertem sok mindent köztük Carte door csokoládéöntetet amit azUnilever ajánlott fel,Schar gluténmentes csokoládés kekszet a Lidl Magyarország-tól, valamint nyertem még masszázs ajándék utalványt is de azt sajnos tovább kellett adnom mivel nem tudnám beváltani hiszen debreceni vagyok. Mindent egybevéve jó volt hiszen értünk Lisztérzékenyekért készült viszont mivel van már összehasonlítási lehetőség így azt mondom a tavalyi bál nekem jobban elnyerte a tetszésemet.
Köszönjük a szervezést és a lehetőséget Jutka Dézsi és csapatának.


Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...