2019. május 16., csütörtök

Aranygaluska 2.

Mai nap elkészítettem a jó öreg aranygaluska receptemet kicsit átvariálva hiszen a sodó helyett most az Orgran új 1 perc alatt elkészíthető vanília sodóját használtam ami valami fantasztikus és főzés nélkül valamint növényi tejjel is könnyedén elkészíthető .

Hozzávalók:

160 g  rizsliszt
1 mk méz
1 mk só
1 db m méretű tojás
40 g cukor
40 g margarin lm
15 g friss élesztő
1 dl lm tej vagy 1 dl rizstej
vanília aroma

Forgatás:
darált dió
cukor

vanília sodó:
180 ml Laktózmentes tej vagy növényi tej

A hozzávalókat tálba mérjük és kézzel összegyúrjuk.
Egy közepesen lágy tésztát fogunk kapni amit olajos kézzel formázunk kicsi gombócokra belehempergetjük cukrozott dióba és  köztük távolságot hagyva kisebb kör alakú kiolajozott formába tesszük.
Én 18-as kapcsos tortaformában készítettem.  
50 fokra előmelegítettem a sütőt a tortaformát sütőzacskóba tettem eltekertem a végét és kereken 1 óra alatt duplájára kelesztettem. 
180 fokra felmelegítettem a sütőt és 25 perc alatt aranybarnára sütöttem.
Mikor kihűlt darabokra szedtem tálkába raktam az orgran új főzés nélkül elkészíthető vanília sodójával meglocsolom.









A recept termékmegjelenítést tartalmaz , ezt a receptet a Natago Sweet Kft. támogatta (szponzorált tartalom)

Sütési és főzési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...