2020. január 6., hétfő

Almás pite rizslisztből Gluténmentesen ,laktózmentesen ,cukormentesen IR barát

Tészta:

370 g Barna rizsliszt
10 g Tápióka keményítő
10 g útifű
10 g almarost
2 db tojás
1 csipet só
200 g Eritrit (elég 150 g is de én "édesebben" szeretem)
2 ek tejföl
1 csomag sütőpor
25 dkg Vénusz kocka margarin

Töltelék:
1.5 kg alma
pici fahéj
1.5ek citromlé
3-5 ek Eritrit (almafajtától függ) 
1tk olaj

A rizslisztet elkevertem a tápióka keményítővel,almarosttal,útifűvel az eritrittel és a sütőporral.
Majd hozzámorzsoltam a margarint hozzátettem a tejfölt és a tojásokat és alaposan összegyúrtam.
Hűtőbe tettem fél órára.
Töltelék: Meghámoztam az almát lereszeltem töltöttem rá pici citromlevet.Egy lábasba 1tk olajat öntöttem és beletettem a kinyomkodott almát,fahéjat. 
Töltöttem rá pici citromlevet és 3ek eritritet. Kb 10 percig főztem míg el nem főtt a leve majd félretettem hűlni.

A tésztát kettészedtem és kinyújtottam.Az alsó réteget tepsibe tettem megszurkáltam villával és rátettem a kihűlt tölteléket majd berácsoztam tésztával és 190 fokos sütőben 40 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...