2017. április 28., péntek

Sajtos croissant gluténmentesen GM Gluten free


Hozzávalók: 

35 dkg Naturbit alfamix
1dl tej
1cs szárított élesztő
1dl tejföl
1ek cukor
0.5dl olaj
1 csipet só
fél marék sajt
Két lap közé: vaj
Tetejét megszórni: sajt


A lisztet és a többi hozzávalót keverőtálba tettem és a robotgép dagasztószárával jól összedolgoztam. Ezután megfeleztem a tésztát kinyújtottam mind a két lapot(kb 20-30cm) az egyiket megkentem olvasztott vajjal majd ráhelyeztem a másik lapot és így a kettőt nyújtottam kb kétszer akkorára. Hosszában cikkekre vágtam a tésztát. Megkentem vajjal és feltekertem lekentem újra vajjal és a tetejét megszórtam sajttal. Előmelegített sütőben 190 fokon  kb 20 perc alatt aranybarnára sütöttem.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...