2017. augusztus 22., kedd

Tiramisu házi babapiskótával gluténmentesen

Eddig kerültem ezt a süteményt mert nem szeretem a kávét ,viszont a napokban csak rávettem magam és elkészítettem a saját verziómat , pohárkrémben is azt kész GLULU natur süti segítségével, a jénais verziót pedig házi babapiskótával.Kellemesen csalódtam mert nagyon finom sütemény.

Babapiskóta recept

6 db M méretű tojás
15 dkg cukor +1 ek a szóráshoz
3 dkg vaj

A tojásokat kettéválasztjuk és a fehérjét kemény habbá verjük.A sárgájához hozzáadjuk a cukrot és fehéredésig keverjük. A tojás fehérjét és a sárgás masszát összeöntjük,hozzámérjük az alfamixet, és 3 dkg enyhén olvasztott vajat hozzákeverünk. A babapiskóta formát habzsák segítségével megtöltöm a tésztával. 170 fokon 15-20 percig sütjük. 

Krém:

1 cs Tiramisu pudingpor
3 ek cukor
3dl tej
1 adag kávé
200 ml tejszín
1 nagy doboz Mascarpone
1 tk kakaópor

A tiramisu pudingport a tejjel és a cukorral sűrűre főzzük,és félre tesszük hűlni. 
A kávéba megforgatjuk a babapiskótákat, jénai tálba rakjuk sorba.
Mikor kihűlt a puding akkor a felvert tejszínhez keverjük a mascarponeval együtt.
A babapiskótákat megkenjük a krémmel, rétegezzük ellenkező irányba a következő réteg piskótáit és azt is kenjük le a krémmel.Ha marad krém díszítsük ki a tiramisu tetejét.Majd szórjuk le kakaóporral tegyük pár órára hűtőbe és már fogyaszthatjuk is.
Nekem maradt krémem még,ezért úgy döntöttem hogy ,egy csomag Glulu natúr süti kekszet fogok felhasználni hozzá és pohárkrémet készítek belőle. 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...