2017. szeptember 2., szombat

Sajtos muffin gluténmentesen

Egy gluténos oldalon láttam ezt a muffin formázást, gondoltam átalakítom gluténmentes formába :) Nekem tetszik remélem nektek is :)

Hozzávalók:

25 dkg naturbit alfamix
1 mk só
1 mk cukor
1,5 dkg friss élesztő
fél dl étolaj
1 dl tej

Töltelék: 
5dkg reszelt chedar sajt 
5 dkg szobahőmérsékletű vaj
1 csipet só

A hozzávalókat tálba mértem és robotgép segítségével összegyúrtam.A tészta közepesen lágy lesz ezért spatula segítségével húztam középre és így takartam le frissen tartó fóliával majd kb 45 percig kelesztettem.Ezután enyhén lisztezett felületre borítottam és átgyúrtam,kisodortam félbe vágtam majd ezt is félbe és ezt is vagyis összesen 8 részre vágtam. Kettőt összetettem így 7 db lett összesen.
Muffin formát kiolajoztam , a tésztákat egyesével kinyújtottam és félig bevágtam csíkokba. A tészta nem bevagdosott részét bekentem a sajtos vajas krémmel és feltekertem teljesen.Összehajtottam és muffin formába helyeztem. Lekentem tojással majd megszórtam magvakkal és előmelegített sütőben 180 fokon aranybarnára sütöttem.


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...