2017. november 23., csütörtök

Linzer gluténmentesen,laktózmentesen Barbara kelt tészta lisztből

Szerintem az egyik legfinomabb kész termék a Barbara linzer viszont nem mindig van lehetőség venni,így hoztam nektek egy linzer alternatívát így az ünnepek közeledtével ünnepi köntösbe öltöztetve.

Hozzávalók:

25 dkg lm margarin
50 g lm tejföl
1 db tojás
1 tk só
1 tk cukor
1 cs sütőpor

Minden hozzávalót keverőtálba tettem és robotgéppel összegyúrtam. 30 percre hűtőben pihentettem,hogy a margarin visszadermedjen s könnyű legyen a tésztával dolgozni.Ezután lisztezett felületen kinyújtottam kb 4 mm vastagra és tetszőleges formákkal kiszurkáltam. Kiolajozott tepsi helyeztem és előmelegített sütőben 200 fokon kb 6-7 percig sütöttem. Az alja mikor elkezd pirulni akkor jó nem kell túl szárítani a süteményt. Lekvárral megtöltöttem és porcukorral megszórva tálaltam. 

Tipp:  Amikor sütit nyújtunk lehetőség szerint mindig olyan fajta lisztet szórjunk a nyújtófelületre amilyet a tésztának az összeállításánál is használtunk. 





A receptben felhasznált Diéta Bt. lisztkeverékét megtudod vásárolni:
 IDE KATTINTVA
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...