2017. november 30., csütörtök

Piskótatallér lekvárral és csokival glutén és tejmentesen Barbara sütési lisztkeverékből

Tegnap sütöttem a glutén és tejmentes Csokikrémes sütimet amire piskótatallérokat készítettem díszítésként. Ebből maradt pár darab így gondoltam kreálok belőle egy újabb szuper könnyű és egyszerű sütit. Lekvárral összetapasztottam csokival meglocsoltam és máris kész az újabb finomság.


Hozzávalók:

 2 db tojás
2 ek porcukor

"ragasztó"
sütésálló lekvár

locsolás:
olvasztott csokoládé

tejérzékenyeknek:
1 tk kakaópor
20 g Liga

Felolvasztjuk a margarint és összekeverjük a kakaóval.
Tipp: Ha a csokoládét szeretnéd édesebbé akkor tegyél bele 1 mk porcukrot mert az nem kristályosodik ki a masszában.

A tojásokat kettéválasztjuk a porcukrot a sárgájával fehéredésig keverjük. A felvert habot, a krémes sárgáját és a lisztet óvatosan összekeverjük. Szilikon sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és előmelegített sütőben 170 fokon tűpróbáig sütjük. Mikor kihűlt sütésálló lekvárral összetapasszuk és csokival meglocsoljuk. Kb fél órára hűtőbe tesszük míg a csoki megdermed és már fogyaszthatjuk is.






A receptben használt lisztkeveréket megtudod vásárolni ide kattintva: Barbara sütési lisztkeverék


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...