2017. november 8., szerda

Snidlinges-fetás-sonkás rúd Nutri free mix per pane lisztkeverékből gluténmentesen

A férjemmel az egyik hipermarketben vásároltunk és a pékosztályról választott leveles tésztából készült sajtos-fetás-snidlinges rudakat. Annyira jól néztek ki ,hogy napokig agyaltam hogyan kellene gluténmentesíteni.Végül nem a leveles tésztánál maradtam de szerintem az én olvasatomban nagyon finom lett és a férjem is előszeretettel rá járt :D Költségeit tekintve: tejföl 20 ft,tojás 35 ft, tej 30 ft, étolaj,só,méz,sütőpor 100 ft , nutrifree mix per pane 500 ft, vaj+snidling 15 ft, sonka 350 ft, fetasajt 250 ft .Alapanyagokat nézve kb. 1300 ft és egyéb költségként víz ,gáz, villany. 

Hozzávalók:

5 dkg tejföl 
1 db m méretű tojás
1 dl tej (szükség esetén még 50 ml) 
2 ek olaj
1 tk. só
1 tk. méz
fél cs sütőpor
1 cs sonka
0,5 cs fetasajt
1 nagy csipet snidling
5 dkg vaj


A hozzávalókat egy keverőtálba tesszük és alaposan összegyúrjuk. 
Kb 30 percig pihentetjük,majd a tésztát szilikonos nyújtólapra borítjuk. 
Vékony téglalappá nyújtjuk és tetszőleges méretűre vágjuk.
Minden tésztalapot megkenünk olvasztott vajjal, feta sajttal majd az aprított sonkával végül snidlinggel szórjuk meg. Felgöngyöljük és a tetejét megszurkáljuk, én ezt úgy oldottam meg ,hogy tortasimító recés lapot szúrtam bele így egyenlő lett. 
Lekenjük tojással és szórjuk meg ismét snidlinggel. Előmelegített sütőben 180 fokon kb 20 percig süssük. ( sütése sütőtől függ).

Költség: kb. 1300 ft
Hány fő: 6 db
mennyi idő: sütéssel együtt 1 óra
hőfok: 180 fok


A receptben használt lisztet megtudjátok vásárolni IDE KATTINTVA




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...