2017. december 13., szerda

Aranygaluska Barbara RIZSLISZTBŐL gluténmentesen,laktózmentesen

A facebook csoportomban sokan kérdeztétek lehet e rizslisztből aranygaluskát készíteni.Örömmel jelentem,hogy IGEN sőt nagyon finomra sikerült és tök jól megkelt. Amikor rizsliszttel dolgozom mindig használok Orgran gluténpótlót amivel a rizsliszt állaga szuper lesz és csodákat lehet sütni belőle. 


Hozzávalók:

1 mk méz
1 mk só
1 db m méretű tojás
40 g cukor
40 g margarin lm
15 g friss élesztő
1 dl lm tej
vanília aroma

Forgatás:
darált dió
cukor

vanília sodó:
1 cs vanília puding
3 ek cukor
1 l laktózmentes tej

A hozzávalókat tálba mérjük és összegyúrjuk. Egy lágy tésztát fogunk kapni amit olajos kézzel formázunk kicsi gombócokra belehempergetjük cukrozott dióba és  köztük távolságot hagyva kisebb kör alakú kiolajozott formába tesszük.Én 18-as kapcsos tortaformában készítettem.  50 fokra előmelegítettem a sütőt a tortaformát sütőzacskóba tettem eltekertem a végét és kereken 1 óra alatt duplájára kelesztettem. 180 fokra felmelegítettem a sütőt és 25 perc alatt aranybarnára sütöttem.
Mikor kihűlt darabokra szedtem tálkába raktam és vanília sodóval meglocsoltam.





A recepthez használt lisztet megtudod vásárolni a névre kattintva: Barbara rizsliszt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...