2017. december 4., hétfő

Baconos-sajtos tekercs gluténmentesen Barbara lisztkeverékekből

Régen mikor lisztérzékeny lettem nagyon sokszor készítettük ezt a receptet de aztán,hogy a Barbara termékek a helyi bolt bezárása után kikerültek az étrendemből feledésbe merült mai napig. Ugyanis ma újra elővettem a régi füzetem csiszoltam kicsit rajta és ugyanolyan finom ízletes szalonnás sajtos tekercset ettem mint anno. 


Hozzávalók: 

1 tk só
1 tk méz
150 g joghurt
1 S méretű tojás
2,5 dkg élesztő
1 dl tej

A tészta hozzávalóit tálba mérjük és robotgép segítségével összegyúrjuk.  50 fokra előmelegített sütőben 45 percig kelesztjük. A megkelt tésztát gyúrjuk át és nyújtsuk vékonyra kenjük le tojással szórjuk meg reszelt sajttal és aprított bacon szalonnával a két szélét hajtsuk be és tekerjük fel a végén az illesztés alulra kerüljön. Ezt követően helyezzük tepsibe kenjük le tojással szórjuk meg sajttal és 190 fokon süssük 25-30 percig. Rácson hűtsük ki szeleteljük fel és zöldségekkel fogyasszuk úgy a legfinomabb. 
Tökéletes sós bejglinek, reggelinek, sós falatkáknak bármilyen alkalomra.

Tipp: Kelesztéskor a tésztát tegyük fém tálba tetejét olajozzuk meg vékonyan majd tálastól rakjuk sütőzacskóba és úgy kelesszük. 




A recepthez használt lisztkeverékeket megtudod vásárolni ide kattintva: Barbara lisztkeverékek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...