2017. december 20., szerda

Hamburger puffancs gluténmentesen Barbara lisztkeverékből

2015-ben mikor elindult a mekis gluténmentes hambi árusítása úgy döntöttem készítek egy olyan igazi nagy hamburgert otthon amit Barbara lisztkeverékből sikerült megcsinálnom. Nagyon finom volt és többször is megcsináltam aztán úgy feledésbe merült maga a hamburger is de egy pár hete szemezek a mekis hamburgerrel viszont valami visszatart attól ,hogy kipróbáljam ezért itthon újra készítettem saját hamburgert úgy ahogy szeretem.Zsemlét, húspogácsát mindent én készítettem.

Hozzávalók: 

1 tk méz
1 tk só
4 ek étolaj
1 tojás
150 g joghurt

A hozzávalókat tálba mérjük csomómentes tésztává gyúrjuk és 4 részre osztjuk. Nagy távolságokra egymástól tepsibe helyezzük letakarjuk sütőzacskóval és 1,5 órára 50 fokos sütőbe tesszük kelni. Mikor megkelt lekenjük tojással és megszórjuk szezámmaggal. 190 fokos sütőben 25 perc alatt készre sütjük.

Húspogácsa
30 dkg sertéshús (vagy vegyes darált hús sertés+marha ki hogyan szereti)
1 ek mustár
só ,bors
2 db tojás 
kis fej hagyma fele reszelve
és annyi Barbara zsemlemorzsa ,hogy jól formázható legyen de ne legyen száraz

Feltét:

Kechup, majonéz, mustár, saláta, vegyes vágott savanyúság, paradicsom, hagyma , sajt stb ki mit szeret bele tenni

Amikor kisültek a zsemlék kettévágjuk és minimális olajon 1 perc alatt megsütjük mind a két fél belsejét . Ezután kedvünkre rétegezzük és fogyasztjuk magában, sült krumplival stb.






A recepthez a Diéta Bt. termékeit használtam amit itt tudsz megvásárolni: Barbara kelt tészta lisztkeverék




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...