2018. január 23., kedd

Farsangi álarc gluténmentesen ,laktózmentesen Barbara lisztkeverékből

Ünnepekkor az egyszerű sütiket is fellehet dobni,ilyen ez a linzer recept is amit most farsangi öltözetbe varázsoltam :) álarcként tálaltam színekkel dobtam fel. 


Hozzávalók:

10 dkg Margarin laktózmentes 
25 g laktózmentes tejföl
1 db m méretű tojás
1 csipet só
60 g porcukor
6 g sütőpor
Díszítés:
gyöngyökkel, színes cukrokkal és cukormázzal díszítettem.

A liszthez adtam egy csipet sót és a margarinnal összemorzsoltam, hozzáadtam a porcukrot, sütőport, tejfölt és tojást majd sima tésztává gyúrtam .Fél órára a hűtőben pihentettem, kinyújtottam fél cm vastagságúra és tetszőleges formákkal kiszaggattam.Én most egy álarcot rajzoltam azt kivágtam és sablonként használtam. 170 fokos előmelegített sütőben 10 percig sütöttem . Kihűlés után díszítettem tetszőleges színes gyöngyökkel cukorkákkal.


A Diéta Bt lisztkeverékét használtam a recepthez .A Barbara kelttészta lisztkeveréket itt tudod megvásárolni: webáruház

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...