2018. január 23., kedd

Perec Doves Farm lisztkeverékből laktóz és gluténmentesen

Nagyon szeretem a perecet pláne az igazi vásári nagy pereceket,de mivel lisztérzékeny vagyok így én csak nézelődni tudok a vásárokban no de itthon tudok ám készíteni vásárfiát :)  és pont olyan ízű ahogy én szeretem. Most a Candy Store Kft. által forgalmazott Doves farm kenyér lisztkeveréket választottam.

Hozzávalók: 
40 dkg Doves Farm kenyérliszt
7 g száraz élesztő
5 dkg olvasztott laktózmentes margarin
2 db m méretű tojás
1,5 dl laktózmentes tej
1 tk cukor
1 kk só

Máz:
15 g Barbara rizsliszt
15 g só
25 ml víz

A kisebb pereceket laktózmentes sajttal szórtam meg

A tészta hozzávalóit tálba mérjük és sima tésztává gyúrjuk. Konyhapulton sütőzacskóval letakarva 30 percig kelesztjük. 6 részre osztjuk és kisodorjuk, tojással lekenjük és 180 fokos sütőbe tesszük 10 percre. Ezután a mázat rácsurgatjuk és visszatesszük további 20 percre szintén 180 fokra sülni. Szép barna színe lesz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...