2018. január 24., szerda

Gofri Barbara lisztkeverékből laktóz és gluténmentesen

Imádom a gofrit mikor dolgoztam az egyik bevásárlóközpontban és sokáig vagy későig kellett maradnom a férjem mindig készített nekem meglepetésképp. Nagyon szeretem simán, tejszínhabbal, csokival húúúú úgy az igazi. A napokban láttam egy oldalon gofrit céllisztből ezen felbuzdulva felkutattam a szekrényemet de nem találtam olyan lisztkeveréket. De sebaj hiszen a Diéta Bt. Barbara lisztkeverékeiből mindent ellehet készíteni így ezt is az meg állandó vendég a konyhámban :D 


Hozzávalók: 

400 ml laktózmentes tej
60 ml étolaj
2 db m méretű tojás
65 g porcukor
12 g sütőpor
csipet só 


Az összes hozzávalót egy tálba mérjük és gépi habverővel csomómentesre keverjük. A gofri sütőt előmelegítjük és kisütjük a gofrikat.Ebből a mennyiségből nekem 16 db lett. Tejszínhabbal, csokival, öntettel, gyümölccsel bármivel tálalhatjuk isteni :D 





A recepthez használt lisztkeveréket kedvező áron tudod megvásárolni a Diéta Bt. Webáruházában
(szponzorált tartalom) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...