2018. január 30., kedd

Rákóczi túrós laktóz és gluténmentesen Barbara lisztkeverékből

Szeretem a túrót a lekvárt és a linzert viszont együtt a legfinomabb.

Hozzávalók:

10 dkg Margarin laktózmentes 
25 g laktózmentes tejföl
1 db m méretű tojás
1 csipet só
60 g porcukor
6 g sütőpor

túrókrém:
900 g lm túró
2 db m méretű tojás
1 citrom reszelt héja
1 ek Barbara rizsliszt

Rács:
4 ek cukor és 
4 m méretű tojásfehérjéből készített hab

A liszthez adtam egy csipet sót és a margarinnal összemorzsoltam, hozzáadtam a porcukrot, sütőport, tejfölt és tojást majd sima tésztává gyúrtam .Fél órára a hűtőben pihentettem, kinyújtottam fél cm vastagságúra és 20*30-as tepsibe helyeztem a tésztát. 170 fokos előmelegített sütőben sütjük 15 percig majd a túrókrémet ráhalmozzuk így sütjük tovább 10 percig,végül a tojáshabot rácsozva és közte baracklekvárral kitöltve további 5 percig sütjük.






A sütési alapanyagaimat a Diéta Bt. webáruházából válogatom össze: http://dietabt.hu/webshop/

(szponzorált tartalom) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...