2018. március 17., szombat

Muffin laktóz és gluténmentesen

Szeretem a muffint,mert hamar elkészíthető, puha és dekoratívvá is tudjuk tenni és laktóz valamint gluténérzékenyként sem kell lemondanunk erről a finomságról.


250 g cukor
250 ml laktózmentes tej
125 ml étolaj
1 db m méretű tojás
12 g sütőpor
citrom leve
citrom héja


Laktózmentes tejet, étolajat,tojást és cukrot összekevertem majd hozzámértem a sütőporos lisztkeveréket és egynemű tésztává kevertem. 

Az tésztát kettéosztottam az egyik felébe csokoládé forgácsot kevertem a másik felébe citrom levet és citrom héjat.

A forma tepsit kibéleltem muffin papírokkal és fagylaltos kanállal porcióztam az adagokat. A formákat háromnegyedik töltöm.

Előmelegített sütőben 180 fokon 20-25 perc alatt aranybarnára sütöm.





A sütési alapanyagaimat a Diéta Bt. webáruházából válogatom össze: http://dietabt.hu/webshop/

(Szponzorált tartalom)

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...