2018. március 1., csütörtök

Tiroli rétes laktóz és gluténmentesen

Tészta:





2 db m méretű tojás
1 csipet só
15 dkg porcukor
2 bő ek lm tejföl
1 csomag sütőpor
25 dkg lm margarin

Töltelék:
1 üveg meggybefőtt levével együtt
pici fahéj
3 ek cukor (almafajtától függ) 
1 cs vanília pudingpor

A meggybefőttet levével együtt feltesszük főni, hozzámérjük a fahéjat, cukrot és vanília pudingport amivel sűrűre főzzük. 

Tészta: 
A lisztet elkevertem a porcukorral a sütőporral. Majd hozzámorzsoltam a margarint hozzátettem a tejfölt és a tojásokat majd alaposan összegyúrtam.Hűtőbe tettem fél órára.Ezután a tésztát 4 részre osztottam.Amilyen vékonyra csak tudjuk kinyújtjuk kockává barbara lisztkeverékkel megszórt felületen. A tészta közepére helyezzük a tölteléket .Egyik oldalát megkenjük tojással és a töltelékre hajtjuk a tészta mindkét részét.
Kiolajozott püspök kenyérformába helyezzük és újra megkenjük tojással. Rácsos mintát készítünk rá ( nekem van egy rácsozó hengerem amivel ellehet a mintát készíteni de lehet kézzel is úgy hogy a tészta közepére helyezzük a tölteléket a két szélső tésztát felfele ívelve srégen 1 cm távolságokra bevagdossuk a töltelékig lekenjük tojással és keresztbe felhajtogatjuk a tésztát a töltelékre) Lekenjük tojással és előmelegített sütőben 160 fokon 45 percig sütjük.



A sütési alapanyagaimat a Diéta Bt. webáruházából válogatom össze: http://dietabt.hu/webshop/

(Szponzorált tartalom) 


Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...