2018. április 17., kedd

Pohárkrém burgonyamentes, búzamentes, élesztőmentes, gabonamentes, glutamátmentes, gluténmentes, kukoricamentes, laktózmentes, mogyorómentes, rizsmentes, szójamentes, tejmentes, tojásmentes, vegán Mimen vaníliás süteményporból

Lisztérzékenyként se egyszerű ehető süteményt készíteni, de azoknak akik tojás ,tej ,élesztő stb. érzékenyek azoknak még nagyobb kihívást jelent ez a feladat. Szerencsére már kaphatóak mindenmentes keverékek is amikkel sok sütemény készíthető el. Ilyenek pl. a MIMEN termékek amiket a Hunorganic Kft. gyárt. Az alábbi pohárkrémhez szintén mindenmentes keveréket használtam .

Hozzávalók:

 1 cs Mimen vaníliás süteménypor
 110 g étolaj
 225 g víz
 200 ml meegle literes habalapanyag (tejmentes)
 baracklekvár

A csomagoláson leírt utasításokat követtem és egy gáz méretű tepsiben szilikonos sütőpapíron szétterítettem. 180 fokos sütőben 30 perc alatt készre sütöttem. 
Miután kihűlt kiszaggattam kör alakúra és pohárba rétegeztem. Baracklekvár-tészta-hab....







Sütési/főzési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem
Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...