2018. augusztus 24., péntek

Mimen panírozókeverék


A napokban kaptam apától patisszont valamint volt itthon sok zöldség;paradicsom,paprika,uborka,hagyma .Gondolkoztam mit csinálhatnék belőle és végül az egyszerű de nagyszerű variációnál maradtam.Készítettem salátát és rántott csillagtököt valamint rántott csirkemellet .Nem akárhogyan csináltam,hanem tojásmentesen ehhez pedig a Mimen panírozókeveréket választottam ami a következőktől mentes: 


🚫burgonyamentes
🚫búzamentes
🚫élesztőmentes
🚫gabonamentes
🚫gluténmentes
🚫kukoricamentes
🚫laktózmentes
🚫mogyorómentes
🚫rizsmentes
✔️rostban gazdag
🚫szójamentes
🚫tartósítószermentes
🚫tejmentes
🚫tojásmentes

Így olyanok is fogyaszthatják akik pl. tojást,rizst,burgonyát vagy kukoricát nem ehetnek.Ez a bunda nem olyan ropogós mint a kenyérmorzsából készült verzió de nekem pont ez tetszik benne,na meg feldobja a köles pehely. 

Arról már írtam mitől mentes most nézzük mit tartalmaz: 

👍 köles pehely
👍 csicseriborsó liszt
👍 tápióka keményítő
👍 köles liszt
👍 dextróz.

🤔Hogyan kell elkészíteni⁉️
Pofonegyszerűen a húst vagy zöldséget besózzuk 20 percig pihentetjük,ezután vízzel benedvesítjük és a panírozókeverékbe forgatjuk ,majd bő forró olajban kisütjük. 

Készítettem még salátát ami szintén szuper egyszerű hiszen csak felkockázzuk a zöldségeket(kígyóuborka,kápiapaprika, tv paprika, paradicsom,lilahagyma), 175 g tejfölt és 150 g joghurtot összekeverünk kaporral, fekete borssal és sóval.A zöldségekre borítjuk összeforgatjuk és kész is 


Sütési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...