2019. január 21., hétfő

Kiwano


Ismeritek ezt a gyümölcsöt?

Kiwano
Az interneten ezt olvastam róla: 
Kiwano azaz tüskés uborka a világ legritkább egzotikus gyümölcse
Latin nevén cucumis metuliferus, magyarul kiwano, vagy afrikai tüskés uborka, az uborkafélék családjába tartozó egynyári kúszónövény. Elsősorban a gyümölcséért termesztik, ami kinézetre hasonAz íze elsősorban az uborka és cukkini, vagy a banán, uborka és citrom ízkombinációkhoz hasonlítható.lít egy ovális alakú, tüskékkel borított sárgadinnyéhez.
(forrás internet)

Saját tapasztalat:
Darabra árulják kis papír tálcán netto min 210 g és 700 ft körüli a db ára ami szerintem elég borsos.Szerencsémre le volt értékelve így 174 ft-ért jutottam hozzá amit még elfogadható árnak tartottam arra gondolva mi van ha nem ízlik. Elsőnek a tüskés külseje fogott meg,olyan mint egy kis cuki kaktusz. Aztán mikor felvágtam tényleg az uborkához hasonlított a legjobban.Kikanalaztuk a belsejét és kanállal fogyasztottuk el.Kellemesen csalódtam nagyon finom ,mióta megműtöttek vakbéllel kerülöm a magvas dolgokat de ennek nem volt annyira kemény így megettem.A magokat körülveszi egy kocsonyás réteg ami maga a gyümölcs, lédús és ez a kocsonyás állag és az íze leginkább szőlőéhez hasonlít.Örülök ,hogy kipróbáltam ezt a gyümit anyának is bejött sok okos dolgot olvastunk róla és ugyan ennyiért nem vásárolnám meg(túl drága nekem) de ha találok akciósan mindenképpen lecsapok rá.

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...