2019. március 23., szombat

Kolbászos-tejfölös táska gluténmentesen és laktózmentesen

A napokban Andi oldalán láttam egy receptet és jaj nagyon bejött. Én annyit változtattam a recepten,hogy naturbit alfamix lisztkeveréket használtam hozzá rama helyett vénuszt tettem hozzá és gluténmentes verzió mellett laktózmentes is volt valamint a bekeverésén is változtattam.

Tészta:
300 g Naturbit alfamix
5g útifű
2 dl laktózmentes tej
1 kk cukor
1 m méretű tojás
25 g Vénusz margarin
1 tk só
20 g friss élesztő

Töltelék:
150 g laktózmentes tejföl
1 kk só
50 g laktózmentes sajt reszelve
50 g Tauris kolbász

A lisztet az útifűvel és a sóval összekeverjük.A lm tejet,cukrot, tojást,margarint,friss élesztőt külön tálba mérjük és 1.30 p alatt megmikrózzuk.A tésztát robotgép segítségével összegyúrjuk majd félretesszük kelni. Konyhapulton folpackal letakarva szoktam keleszteni nekem elég volt 1 óra a keléshez.
Alfamixel megszórt felületen átgyúrjuk kinyújtjuk és kb 10-12 cm téglalapokra vágjuk.Egyik felét bevagdossuk másik felére tölteléket halmozunk összehajtjuk majd lekenjük tojással és 180 fokos sütőben 30 perc alatt kisütjük.






Sütési és főzési alapanyagaimat a HUNORGANIC Kft. webáruházából rendelem : https://hunorganic.com/mentes-webaruhaz/

Készítette: Cseszákné Molnár Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...