2019. március 24., vasárnap

Orosz díszítőcsöves torta gluténmentesen és laktózmentesen


Tészta:

4 db m méretű tojás
3 ek naturbit alfamix
4 ek kristálycukor
csipet só

A tojásokat kettéválasztjuk a fehérjét kemény habbá verjük, a tojássárgát,vanília cukrot és sót sűrű masszává keverjük. Ezután a fehéret,sárgás masszát és a lisztkeveréket óvatosan ügyelve,hogy a hab ne törjön meg összekeverjük. 18-as tortaformába kanalaztam és előmelegített sütőben 160 fokon tűpróbáig sütöttem.


Krém:



1 cs puncs ízű pudingpor
4 dl laktózmentes tej
4 ek cukor
25 dkg laktózmentes vajízű margarin
rum aroma


Míg hűl a tészta készítsük el a krémet:
A pudingot szokásos módon főzzük meg majd hagyjuk kihűlni.A margarint a kihűlt pudinggal és a rumaromával keverjük ki. Tegyük be 20 percre a hűtőbe,hogy egy kicsit visszadermedjen a krém ezután kezdhetjük tölteni a tésztát.

Burkolás vajkrémmel:

40 dkg laktózmentes vaj
30dkg porcukor

A szoba hőmérsékletű kockázott vajat kihabosítjuk a porcukorral ételfestékkel színezzük.Az oldalát becsíkozzuk narancs és fehér krémmel majd forgatható tortaállványon habkártya segítségével elkészítjük ezt a sima átmenetes bevonatot.A tetején a tulipánokat orosz díszítőcsővel díszítjük a leveleket én sima habzsákkal nyomtam ki és hurkapálcával formáztam bele az erezetet.





Sütési és főzési alapanyagaimat a Hunorganic Kft. webáruházából rendelem
Készítette: Cseszákné Molnár Julianna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...