2019. augusztus 6., kedd

Keksztekercs gluténmentesen és laktózmentesen

450 g Naturbit csokoládés keksz
400 g gluténmentes vajas keksz

1 ek rum (elhagyható)
50 g baracklekvár
annyi laktózmentes tej hogy jól gyúrható legyen de ne tapadjon túlságosan a kézhez

Töltelék:
100 g kókuszreszelék
250 g vaj vagy margarin (laktózmentes)
150 g porcukor
További hozzávalók:
kókuszreszelék a hempergetéshez

A kekszeket ledaráljuk és a kakaóporral,rummal, baracklekvárral és annyi tejjel hogy jól gyúrható legyen összegyúrjuk.
Legalább 1 órára hűtőbe tesszük pihenni.
Ezután én szilikonlapon gyújtottam ki úgy,hogy a masszát letakartam folpackkal és kinyújtottam (lapogattam) .
Megkentem a krémmel (meggyel is megszórhatjuk) feltekerjük a szilikonlap segítségével majd a lapon kókuszreszelékbe forgatjuk és egy éjszakára hűtőbe tesszük pihenni.
Felszeletelj és tálaljuk :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...