2022. november 29., kedd

almás pite gluténmentesen

 45 dkg naturbit alfamix

2 db tojás
1 csipet só
15 dkg porcukor
2 bő ek tejföl
1 csomag sütőpor
1 citromból nyert citromhéj (reszelt)
25 dkg margarin
Töltelék:
1.5 kg alma
pici fahéj
1.5ek citromlé
3 ek cukor (almafajtától függ)
1tk olaj

A lisztet elkevertem a porcukorral a sütőporral és a citromhéjjal.
Majd hozzámorzsoltam a margarint hozzátettem a tejfölt és a tojásokat és alaposan összegyúrtam.
Hűtőbe tettem fél órára.
Töltelék: Meghámoztam az almát lereszeltem töltöttem rá pici citromlevet.Egy lábasba 1tk olajat öntöttem és beletettem a kinyomkodott almát,fahéjat.
Töltöttem rá pici citromlevet és 3ek cukrot. Kb 10 percig főztem míg el nem főtt a leve majd félretettem hűlni.
A tésztát kettészedtem és kinyújtottam.Az alsó réteget tepsibe tettem megszurkáltam villával és rátettem a kihűlt tölteléket majd befedtem tésztával. Megszurkáltam villával a felső réteget is és 190 fokos sütőben 45 percig sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...