2022. november 29., kedd

Szendvicskenyér gluténmentesen

  300 g Naturbit alfamix

10 g útifű
1 tk só
1 tk cukor
2.5 dkg Budafoki élesztő
300 ml víz
1ek étolaj
A hozzávalókat tálba mértem és robotgép segítségével meggyúrtam.
Kelesztés nélkül 2 db rudat formáztam ezeket bevagdostam lekentem olajjal lefedtem frissen tartó fóliával és 50 fokos sütőbe tettem őket 35 percre kelni.
Ezután a hőmérsékletet 220 fokra emeltem és 25 perc alatt megsütöttem.(sütési ideje függ a sütő teljesítményétől akkor jó ha kemény a teteje és az alja ez hűlés közben puhulni fog)
Konyharuhára helyezett rácson hűtöttem ki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

baconos-sajtos csónak

  30 dkg naturbit alfamix 2ek tejföl 1ek olaj 1tk só 1tk cukor 1cs instant élesztő 150 ml víz(+50 ml szükség esetén A lisztet keverőtálba te...